Sıkça Sorulan Sorular
 
Popüler Sorular
 
Alışveriş
 
Ödeme
 
Kargo & Teslimat
 
İptal & İade & Değişim
 
Üyelik Bilgileri
 
Gizlilik & Güvenlik
Popüler Sorular
Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kolay bir şekilde alışverişinizi hızlıca tamamlamanız için Kapıda Nakit ödeme hizmetimiz bulunmaktadır. Türkiye'nin her yerine Kapıda Nakit Ödemeli gönderim yapmaktayız.
*Kapıda nakit ödeme hizmeti Yurtiçi Kargo ile vereceğiniz siparişlerinizde geçerlidir. Sabit bir kapıda ödeme hizmet bedeli yoktur. Sepet tutarına göre hizmet bedeli talep edilmektedir.
Sepetinize giderek kapıda ödeme hizmet bedelini görüntüleyebilirsiniz.
Siparişim aynı gün teslim olur mu?

Tüm Türkiye'ye siparişleriniz aynı gün kargoya teslim edilir. Teslim süresi adresinize göre değişmekle birlikte genellikle 1-3 gün arasında teslim edilmektedir,

Bu şartlarda hala teslim edilmeyen bir siparişiniz varsa Whatsapp Destek Hattımızdan bilgi alabilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişlerinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişlerinizi aynı gün 17:00’ye kadar, 17:00’den sonra verilen siparişler ertesi gün ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz.

Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir.

Ürünlerin tahmini kargoya teslim tarihlerini ürün detay sayfasında beden seçimi yaptıktan sonra görebilirsiniz.
Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir.

Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.

17:00’ye kadar alınan siparişler aynı gün kargoya verilmektedir.

Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl takip ederim?

Üye girişi yaptıktan sonra, anasayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden, Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek takip edebilirsiniz.
Aldığım ürünleri nasıl iade/değişim yapabilirim?

mybutik.com.tr sağ üstte yer alan 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim'e' gidin. ‘Kolay İade’ butonuna basın.

İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin.

Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.

Sipariş numaranızı not alın ve WhatsApp destek hattından iade kodunuzu talep edin.

İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. Paketi iade kargo koduyla birlikte Yurtiçi Kargo’ya kargoya teslim edin.

Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez.

Değişim veya iade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.

Yurtdışından verdiğiniz siparişlerinizin değişim ve iade işlemleri tarafınıza aittir. Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilememektedir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz. WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” yazmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizin iptal işlemi için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden [email protected] adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlendirip gerçekleştirecektir.

veya WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek e-posta adresiniz ile birlikte “Üyeliğimi iptal etmek istiyorum” yazmanız gerekmektedir.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz.

Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.

WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek e-posta adresiniz ile birlikte “Şifremi Unuttum” yazmanız gerekmektedir. Destek hattımız size geçici şifrenizi tanımlayacaktır, üye girişi yaptıktan sonra şifrenizi değiştirmeniz gerekir.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Kargo ücretleri nelerdir?

Siparişinize ait kargo ücreti seçmiş olduğunuz gönderim ülkesine ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir. Siparişinize ait kargo ücretini adres adımındaki kargo seçim ekranında ve ödeme sayfanızda görebilirsiniz.
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Kredi Kartı, Banka Kartı ve Kapıda Nakit Ödeme ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Kapıda Nakit Ödeme hizmeti için sepet tutarına göre hizmet bedeli talep edilmektedir.
Sepetinize giderek kapıda ödeme hizmet bedelini görüntüleyebilirsiniz.
İade işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu?

İade işlemlerinde "Kapıda Nakit Ödeme hizmet bedeli" herhangi bir kesinti yapmıyoruz. Tüm iadelerinizi, müşteri hizmetlerimizden iade kodunuzu alarak ücretsiz bir biçimde yapabilirsiniz.
Sitenizdeki tüm ürünler mağazalarda da mevcut mu?

mybutik.com.tr’de gördüğünüz ürünlerin tamamını fiziksel mağazamızda da bulabilirsiniz.
Sepetimdeki ürünler tükenir mi?

Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli.

Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz.

Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek ve indirimlerden yararlanmak için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Alışveriş
Nasıl sipariş verebilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun beden seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.

Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan "Sepetim" simgesine tıklayın.

Devam etmek için “Sipariş Tamamla” butonuna tıklayın.

Kargo adresi alanını doğru bir şekilde doldurun.

Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin.

Gerekli bilgileri doldurarak "Sipariş Tamamla" butonuna tıklayın.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz.

Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli.

Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz.

Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek ve indirimlerden yararlanmak için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Alışverişimi tamamlarken hata alırsam ne yapmalıyım?

My Butik olarak sizlere %100 güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için çalışıyoruz, ancak bazen alışverişinizi tamamlarken teknik hatalar ile karşılaşabilirsiniz.
Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede yardımcı olabilmemiz adına bizimle iletişime geçmenizi öneriyoruz.
Bizlere iletişim sayfamız üzerinden veya WhatsApp Destek Hattımız +90 554 643 38 89'den ulaşabilirsiniz.
Stoğu tükenen ürünler tekrar satışta olduğunda nasıl haberdar olurum?

Web sitemizden 'Ürün Detay' sayfasında beden seçenekleri arasında tükenen bedene tıkladıktan sonra 'Gelince Haber Ver' butonuna tıklamanız yeterlidir, ürün tekrar geldiğinde sizlere bilgi verilir.
Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Evet, kapıda ödeme seçeneği müşterilerimize sunuyoruz. Rahat ve kolay bir şekilde alışverişinizi hızlıca tamamlamanız için 'Kapıda Nakit Ödeme" hizmetimizi tercih edebilirsiniz.

Türkiye'nin her yerine Kapıda Nakit Ödemeli gönderim yapmaktayız. Kapıda Nakit Ödeme hizmetimiz Yurtiçi Kargo ile vereceğiniz siparişlerinizde geçerlidir ve sepet tutarına göre hizmet bedeli talep edilmektedir. Sepetinize giderek kapıda ödeme hizmet bedelini görüntüleyebilirsiniz.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Yasa gereği şu anda taksitlendirme yapamıyoruz.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?

Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca mybutik.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor.
Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?

Evet tamamen güvendesiniz. mybutik.com.tr'de en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar (SSL) uygulaması bulunmaktadır. 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan en iyi SSL Sertifikası kullanılır. Ödeme adımında kart bilgileriniz kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

Ayrıca ödeme işlemlerinizi de Param® güvencesiyle sağlamaktasınız. Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.
Havale ile ödeme yapabilir miyim?

Hayır, Politikalarımız gereği Havale/EFT/FAST ile ödeme almıyoruz Ödemelerinizi Kredi, Banka kartı ile websitemiz üzerinden yapabilir veya Kapıda Nakit Ödeme hizmetimizden yararlanabilirsiniz
Kargo & Teslimat
Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişlerinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişlerinizi aynı gün 17:00’ye kadar, 17:00’den sonra verilen siparişler ertesi gün ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz.

Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir. Ürünlerin tahmini kargoya teslim tarihlerini ürün detay sayfasında beden seçimi yaptıktan sonra görebilirsiniz.
Siparişim ne zaman teslim edilir?

Satın aldığınız ürünlerin tahmini teslim tarihlerine göre en hızlı şekilde size ulaşacak şekilde gönderim sağlanır.

Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafımızdan takip kodunuz SMS ile bilgilendirme sağlanır.

Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firmasından tarafınıza SMS ile bilgilendirme sağlanır.

Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişiniz kargo aşamalarını 'Kargom Nerede?' linkinden takip edebilirsiniz.
Kargo ücretleri nelerdir?

Siparişinize ait kargo ücreti seçmiş olduğunuz gönderim ülkesine ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir.

Siparişinize ait kargo ücretini adres adımındaki kargo seçim ekranında ve ödeme sayfanızda görebilirsiniz.
Kargo şubesinden teslim aldığım sipariş için kargo ücreti öder miyim?

Kargo ücretleri vermiş olduğunuz siparişinizin taşımacılık bedeli olduğu için kapınıza teslim edilmesi veya şubeden teslim alınması ile ücret farkı oluşmamaktadır.

Kapıda Ödeme siparişlerde kargo şubesinden ödeme yaparak aldığınızda da Kapıda Ödeme Hizmet Aracılık Bedeli tahsil edilmektedir.
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken paketinin açılmadığından emin olmanızı öneririz. Teslim alamadığınız siparişlerinizin bize iade edilmemesi için 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almanızı öneririz.
Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

Kargo takip numaranız ile birlikte, kargo firması ile iletişime geçerek kargonuz şubeden teslim almak istediğinizi belirtebilirsiniz.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Kargo firmaları hafta içi 09:00-18:00 arasında, Cumartesi günleri ise 09:00-13:00 saatleri arasında teslimat yapar.

Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmaz.
Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?

Tüm Türkiye gönderilerimizde Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

Yurtdışı gönderilerimiz ise gidecek ülkelere göre değişkenlik göstermektedir.
Siparişimi nasıl takip ederim?

Üye girişi yaptıktan sonra, anasayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden, Aynı menüde bulunan "Kargom Nerede" butonuna tıklayarak, Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan "Kargo Takip Kodunuzla" birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek, öğrenebilirsiniz.
İptal & İade & Değişim
İade kodunuz nedir?

Yurtiçi Kargo anlaşma kodu : 600760908

Lütfen Müşteri Destek Hattımızdan ( 0554 643 38 89) "İade Onay Kodu" Talep Ediniz. Aksi takdirde kargonuz Yurtiçi Kargo şubesi tarafından teslim alınamayacaktır.
Değişim ve İade prosedürleriniz nelerdir?

Satın aldığınız ürün yada ürünlerinizi, kullanılmamış, etiketleri çıkartılmamış ve faturasıyla birlikte olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.

Tüm ödeme tiplerinde "Ücretsiz İADE" imkanımızdan yararlanabilirsiniz.

Değişim ise tüm ödeme tiplerinde mevcuttur.

Aksesuar kategorisindeki ürünlerde (Hijyen kuralları gereği) Değişim ve İade yapılmamaktadır.
Değişim ve İade işlemini nasıl yapabilirim?

mybutik.com.tr sağ üstte yer alan 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim'e' gidin.

‘Kolay İade’ butonuna basın. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin.

Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.

Sipariş numaranızı not alın ve WhatsApp destek hattından "İade Onay Kodu"nuzu talep edin.

İade onay kodu alınmamış gönderileri Yurtiçi Kargo kabul etmemektedir. Şubeye gitmeden önce mutlaka müşteri hizmetlerimizden "İade Onay Kodunu"nuzu alın.

İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. Paketi İade kargo koduyla birlikte Yurtiçi Kargo’ya kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez.

Değişim veya iade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.
İade işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu?

Tüm ürünlerimizde ücretsiz iademiz mevcuttur. Kapıda Nakit Ödeme hizmet bedeli dışında herhangi bir kesinti yapılmaz.Kargo firmasının tahsil etmiş olduğu Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iade edilmemektedir.
Değişim ve İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

“İade Taleplerim” sayfasından alacağınız Kargo Anlaşma Kodu ve İade Onay Kodu ile kargonuzu "Yurtiçi Kargo" aracılığıyla ÜCRETSİZ bir şekilde gönderebilirsiniz.

Kapıda Nakit Ödeme ile siparişlerde, sepet tutarına göre değişen tutardaki Kapıda Ödeme Hizmet bedeli bakiyenizden düşülmektedir.

Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilmemektedir.
Üyelik
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Gizlilik & Güvenlik
My Butik'in kişisel verileri toplamasının yasal dayanağı nedir?
My Butik kişisel verilerin toplanmasında hangi yöntemleri kullanıyor?
İnternet Sitesi Çerezleri Nasıl Kullanılmaktadır?
İnternet Sitesi üçüncü taraf çerezlerini reklam ve yeniden hedefleme için nasıl kullanmaktadır?
My Butik kişisel verileri hangi amaçlarla kullanıyor?
My Butik kişisel verilerinizi nasıl koruyor?
My Butik kişisel verilerinizi paylaşıyor mu?
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'ndan doğan haklarınız nelerdir?
Kişisel verilerle ilgili mevzuat değişikliklerinden nasıl haberdar olabilirim?
Verinin güncel ve doğru tutulduğundan nasıl emin olabilirim?
My Butik'e kişisel verilerinizle ilgili soru sormak ister misiniz?
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Çerez bilgilendirme metnimiz ve KVKK metnimizi inceleyebilirsiniz.